HABARRI
Zwroty i reklamacje

REKLAMACJA
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Habarri Sp. z o.o.

Budynek Wyższej Szkoły Rehabilitacji

ul. Marcina Kasprzaka 49 lok. A1

01-234 Warszawa, Polska

Produkty można także odesłać korzystając z usług InPost - do paczkomatu WAW81H, podając numer telefonu: 690-654-434 i email: sklep@habarri.pl.

 

ZWROT
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Habarri Sp. z o.o.

Budynek Wyższej Szkoły Rehabilitacji

ul. Marcina Kasprzaka 49 lok. A1

01-234 Warszawa, Polska

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

Produkty można także odesłać korzystając z usług InPost - do paczkomatu WAW81H, podając numer telefonu: 690-654-434 i email: sklep@habarri.pl.

 

Formularze do pobrania:

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium