REKLAMACJA
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, w stanie nienaruszonym.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Habarri Sp. z o.o.
Budynek Wyższej Szkoły Rehabilitacji
ul. Marcina Kasprzaka 49 lok. A1
01-234 Warszawa, Polska
Produkty można także odesłać korzystając z usług InPost - do paczkomatu WAW81H, podając numer telefonu: 690-654-434 i email: sklep@habarri.pl.
ZWROT
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij poniższe oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Habarri Sp. z o.o.
Budynek Wyższej Szkoły Rehabilitacji
ul. Marcina Kasprzaka 49 lok. A1
01-234 Warszawa, Polska
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.
Produkty można także odesłać korzystając z usług InPost - paczkomat WAW81H, podając numer telefonu: 690-654-434 i email: sklep@habarri.pl.
Uprzejmie prosimy o zwrot produktu w stanie nienaruszonym.
Zg z §7 pkt 7 Regulaminu sklepu; Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne tj uszkodzone opakowanie produktu (zewnętrzne, wewnętrzne), uszkodzony niekompletny produkt.
Formularze do pobrania: