Pytania i odpowiedzi

1. Co to jest Habarri?

Habarri to polska spółka prowadząca swoją stronę internetową zawierającą porady dotyczące wychowywania dzieci, wspólnym spędzaniu czasu przez rodziców z dziećmi i pomysłach na angażujące zagospodarowanie tego czasu, które to informacje są dostępne pod adresem https://www.sklep.habarri.pl/pl/blog Spółka prowadzi swój sklep internetowy pod adresem https://www.sklep.habarri.pl

2. Co oferuje Habarri?

W sklepie internetowym Habarri można nabyć wyjątkowe, odpowiednio wybrane zabawki i przedmioty, angażujące zarówno dzieci i ich rodziców, dziadków lub najbliższe im osoby do wspólnej zabawy, spędzania czasu tak, aby tworzyły wyjątkową atmosferę i powstawały wspaniałe wspomnienia.

3. Gdzie znajdę regulamin sklepu internetowego Habarri?

Regulamin sklepu internetowego jest dostępny pod tym linkiem: [LINK] i określa on między innymi warunki sprzedaży, płatności, terminy dostawy zakupionych przedmiotów, jak również zasady gwarancji i terminy zwrotu zakupionego towaru.

4. Czy Habarri zbiera dane osobowe?

Tak, Habarri zbiera i przetwarza dane osobowe klientów w celu realizacji kupna przez klienta wybranych towarów, zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (Rozporządzenie RODO) oraz Ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (RODO) i może je przekazywać do wybranych podmiotów w celu realizacji usługi związanej np. z realizacją dostawy przesyłki do klienta lub płatności. Szczegóły związane z zasadami zbierania i przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności https://www.sklep.habarri.pl/pl/i/Polityka-prywatnosci/11.

5. Czy Habarri przetwarza dane osobowe do celów marketingowych?

Klient może wyrazić dobrowolną zgodę na przetwarzanie danych do celów marketingowych, a także do także do otrzymywania newslettera, w którym może przekazywać ważne informacje z punktu widzenia klienta. Dobrowolna zgoda klienta na przetwarzanie danych do celów marketingowych może być w każdej chwili odwołana przez klienta.

6. Czy za zakup towaru dostanę paragon?

Ponieważ Habarri działa poprzez swój sklep internetowy i towar dostarcza za pośrednictwem poczty lub przesyłkami kurierskimi, a także i nie przyjmuje płatności gotówką, a jedynie w postaci przelewów za pośrednictwem poczty, banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej więc zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 28 grudnia 2018 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących [LINK], więc wystawia i dostarcza każdemu klientowi imienną fakturę VAT w postaci elektronicznej, którą klient otrzymuje na podany przez niego adres e-mail.

7. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak, zgodnie z polskim prawem – Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – konsument, czyli „osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową” może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu czternastu dni licząc od terminu otrzymania przez klienta zakupionego towaru. W momencie dokonywania zwrotu ważny jest termin nadania przesyłki przez klienta. Innymi słowy, jeśli klient odbierze przesyłkę np. drugim dniu danego miesiąca to jeśli chce dokonać zwrotu, musi ją nadać najpóźniej szesnastego dnia danego miesiąca.

8. Kiedy otrzymam pieniądze za zwracany towar?

Zwrot pieniędzy za zakupiony towar realizowany jest drogą elektroniczną na rachunek wskazany przez klienta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży towaru na odległość. Warunkiem dokonania zwrotu pieniędzy jest otrzymanie przez sprzedającego towaru w stanie nienaruszonym. Wówczas sprzedający dokonuje zwrotu pieniędzy bezzwłocznie, natomiast termin otrzymania pieniędzy jest uzależniony od terminów realizacji płatności pomiędzy bankami, na które to terminy sprzedający nie ma wpływu.

9. Jakie są zasady związane z dokonywanym zwrotem?

Zwracany towar powinien być zapakowany w sposób zapewniający bezpieczeństwo produktu podczas transportu do sprzedającego. Zawartość pudełka musi być kompletna, a w przypadku elementów zapakowanych w folię lub w woreczki foliowe nie mogą być one rozcięte, rozpieczętowane lub otwarte.

10. Co to są pliki „cookies”?

Pliki „cookies” (z języka angielskiego – ciasteczka) to małe pliki tekstowe umieszczane za zgodą internauty przez stronę internetową, którą on odwiedza, w pamięci jego komputera. Pliki te pozwalają na identyfikację komputera lub innego urządzenia mobilnego, jak smartfon lub tablet w celu poprawnego wyświetlania treści zawartych na stronie internetowej, gromadzenia danych statystycznych związanych z odwiedzaną stroną, dostarczania treści reklamowych bardziej odpowiadającym preferencjom użytkownika. Szczegółowe zasady wykorzystywania plików cookies są opisane w Polityce Plików Cookies [LINK DO POLITYKI].

11. Jak można się skontaktować z firmą Habarri?

Kontakt ze sklepem internetowym Habarri jest możliwy pod adresem kontakt@habarri.pl lub poprzez formularz kontaktowy umieszczony pod adresem https://www.sklep.habarri.pl/pl/i/Kontakt/14. Na odpowiedzi ze strony klientów staramy się odpowiadać w dni robocze, w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zapytania. W przypadku zwiększonej liczby zapytań ze strony klientów, czas odpowiedzi może ulec wydłużeniu.

12. Co znaczy skrót DIY?

Skrót DIY pochodzi od słów z języka angielskiego „Do It Yourself” i oznacza „Zrób To Sam”. Z tego powodu produkty, które są oznaczone na stronie Habarri skrótem DIY wymagają samodzielnego złożenia lub sklejenia, aby otrzymać finalny efekt pokazany na zdjęciach.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium